CZ | EN | RUS



ÚVOD O NÁS KE STAŽENÍ PŮJČOVNA KONTAKT CENÍK GALERIE SEKCE PRO DEALERY

Mechanické vozíky
Dětské vozíky
Speciální vozíky
Odlehčené vozíky
Aktivní vozíky
Ultra lehké vozíky
Rekreační vozíky
Sedací systémy GEMINI
Gemini SPIN
Gemini TWIN
Elektrické pohony
Přídavný elektropohon
Speciální výbava
Polohovací zádová opěrka
Anatomická zádová opěrka
Vysouvací rukojeti
Ovládání zadních kol jednoruč.
Antidekubitní podložka
Opěrka hlavy
Příslušenství VETTEL
Fixační popruhy
Geriatrická pyžama a košile
Příslušenství
Zadní kola kompletní
Karbonové díly
Přední kolečka
Vidlice
Příslušenství ke kolům
Terapeutické stolky
Ostatní informace
Návody k obsluze
Ke stažení
Certifikáty
Životnost vozíků KURY
Zásady převzetí zásilky
Naši partneři














Zásady převzetí zásilky

Vážený odběrateli, ve Vašem vlastním zájmu si před převzetím zásilky zkontrolujte stav
a obsah krabice (rozlepená, zdeformovaná, proražená…), ve které Vám Česká pošta přivezla Váš vozík. To proveďte hned před očima řidiče. Pokud najdete nějaké poškození, sepište s řidičem Zápis o poškození obsahu zásilky, případně zásilku odmítněte převzít.

Pokud zásilku převezmete bez této kontroly, vystavujete se nebezpečí, že Českou poštou nebude uznána reklamace a u nás, u výrobce, tuto reklamaci nelze dodatečně uplatnit. Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo
k úbytku obsahu,

Reklamační řízení je nutno zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky! Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Máte také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografiemi).

   

Nejčastěji hledáte:
IRIS X1 (ultralight)
AKTIV X1 (ultralight)
NIKOL (dětský)
HOP2 max (polohovací)
SALAMANDER (plážový)