CZ | EN | RUS



ÚVOD O NÁS NOVINKY KE STAŽENÍ PŮJČOVNA KONTAKT GALERIE SEKCE PRO DEALERY

Mechanické vozíky
Dětské vozíky
Standardní vozíky
Speciální vozíky
Odlehčené vozíky
Aktivní vozíky
Ultra lehké vozíky
Rekreační vozíky
Vozíky s elektrickým pohonem
Rid - e
Speciální výbava
Polohovací zádová opěrka
Anatomická zádová opěrka
Vysouvací rukojeti
Ovládání zadních kol jednoruč.
Antidekubitní podložka
Opěrka hlavy
SoftWheel
Příslušenství VETTEL
Fixační popruhy
Geriatrická pyžama a košile
Příslušenství
Terapeutické pracovní desky
Příslušenství ke kolům
Ostatní informace
Návody k obsluze
Ke stažení
Certifikáty
Životnost vozíků KURY
Zásady převzetí zásilky
Naši partneři










Zásady převzetí zásilky

Vážený odběrateli, ve Vašem vlastním zájmu si před převzetím zásilky zkontrolujte stav
a obsah krabice (rozlepená, zdeformovaná, proražená…), ve které Vám Česká pošta přivezla Váš vozík. To proveďte hned před očima řidiče. Pokud najdete nějaké poškození, sepište s řidičem Zápis o poškození obsahu zásilky, případně zásilku odmítněte převzít.

Pokud zásilku převezmete bez této kontroly, vystavujete se nebezpečí, že Českou poštou nebude uznána reklamace a u nás, u výrobce, tuto reklamaci nelze dodatečně uplatnit. Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo
k úbytku obsahu,

Reklamační řízení je nutno zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky! Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Máte také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografiemi).

  img  

Nejčastěji hledáte:
IRIS X1 (ultralight)
AKTIV X1 (ultralight)
NIKOL (dětský)
HOP2 max (polohovací)
MLOK (plážový)