Zásady převzetí zásilky
Vážený odběrateli,
ve Vašem vlastním zájmu si před převzetím zásilky zkontrolujte stav
a obsah krabice (rozlepená, zdeformovaná, proražená…),
ve které Vám Česká pošta přivezla Váš vozík. To proveďte hned před očima řidiče. Pokud najdete nějaké poškození, sepište s řidičem Zápis
o poškození obsahu zásilky, případně zásilku odmítněte převzít.
Pokud zásilku převezmete bez této kontroly, vystavujete se nebezpečí, že Českou poštou nebude uznána reklamace a u nás, u výrobce, tuto reklamaci nelze dodatečně uplatnit. Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že obsah je poškozen, případně že došlo
k úbytku obsahu,
Reklamační řízení je nutno zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky! Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Máte také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem (např. fotografiemi).